Tarneinfo

Kauba tarnimine

Kauba tarnimine sõltub ostja poolt tellimuse kinnitamisel valitud kohaletoimetamise viisist. Eesti ostjal on võimalus valida kauba kohaletoimetamise viisiks “Kullerteenus” või “Tulen ise järele”. Kõik valitud variandid on täiesti TASUTA! Kuid kõige kiirem on valik “Tulen ise järele”, samuti saate ise kohale tulles tutvuda ka meie ülejäänud kaubavalikuga.

“Kullerteenus” valiku korral täpsustab Electronics OÜ esindaja vajadusel ostjaga kauba kohaletoimetamiseks vajalikke andmeid.

Kauba kohaletoimetamisel DPD kulleri või SmartPostiga saab ostja kauba kätte keskmiselt 2-3 tööpäeva jooksul alates e-arvel toodud summa täies ulatuses Electronics OÜ arveldusarvele laekumisest.

“Tulen ise järele” – valiku korral saab meie e-poest ostetud kaubad kätte Tallinna aadressil Sõpruse pst. 25 asuvast esindusest.

Kui soovite tulla kaubale järgi hiljem, kui e-arvel märgitud maksetähtajal, siis ärge unustage kauba eest tasuda e-arvel toodud maksetähtaja jooksul, sest 5 päeva möödudes e-arvel märgitud maksetähtaega tühistab Electronics OÜ tasumata e-arve ning pärast e-arve tühistamist ei taga me ka kauba saadavust.

Kui kaup on laost otsa saanud ja meil ei ole võimalik tellimust täita, võtab meie esindaja ostjaga ühendust ning pakub välja asendustoote hiljemalt 2 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Kui aga ostja ei soovi soetada välja pakutud asenduskaupa ning ta on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Electronics OÜ laekunud summa ostjale (makse teostajale) hiljemalt 14 päeva jooksul alates makse laekumisest Electronics OÜ pangaarvele.

NB! Kaup antakse reeglina üle vaid ostjale (isikule, kes on registreeritud kasutaja ja ostu sooritaja). Eeltoodust tulenevalt on väga oluline ja vajalik, et kõik kasutajaks registreerimisel sisestatavad andmed on korrektsed ja tõesed. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid eelneval kokkuleppel ostjaga ja ostja poolt antud volituse alusel.